مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تاید تندیس

آنچه در این مقاله می خوانید...

تاید تندیس را ازکجا بخریم ؟کیفیت تاید تندیس چگونه است ؟آیا تاید تندیس بخریم یا نه ؟قیمت تاید تندیس چقدر است؟فروش تاید تندیس در کجاست؟کارخانه تندیس و تاید تندیس

کارخانه تاید تندیس درقزوین و در کنار کارخانه پریل واقع شده است .قزوین یکی از بزرگترین قطب تولید مواد شوینده در کشور است .شهر صنعتی لیاء یکی از قدیمی ترین و مهم ترین شهر صنعتی های قزوین هست که در جاده بوئین زهرا واقع شده است که برند ترین شوینده ها از قبیل تندیس و پاک نام و مهد تاژ در این منطقه قرار دارند .

تاید تندیس را ازکجا بخریم ؟

کارخانه تندیس برای خرید مشتریان راههای متعددی را در نظر گرفته است که مهم ترین آنها در دفتر فروش واقع در خیابان نوروزیان است که با ملاقات حضوری و دیدن نمونه ها فروش را انجام میدهد .ولی هم اکنون به دلیل شرایط کرونایی کمتر ملاقات حضوری انجام میشود و برای رفاه حال مشتریان خریدهای مجازی و آنلاین و تلفنی بهترین گزینه می باشد .

کیفیت تاید تندیس چگونه است ؟

تاید تندیس از لحاظ قیمت و کیفیت جزء ارزانترین و باکیفیت ترین پودرها در ایران است که بسیار طرفدار دارد و حتی کارخانه در مواقعی که مصرف پودر در ایران بالا می رود از قبیل ماههای بهمن و اسفند و حتی تیر و مرداد و شهریور پودرها را پیش فروش می کند .

آیا تاید تندیس بخریم یا نه ؟

عده ای از افراد که نام پودر تندیس را از دیگران شنیده اند و برای اولین بار میخواهند خرید کنند و در باره کیفیت آن اطلاعاتی ندارند بسیار محتاطانه عمل میکنند و وقتی که خرید رو انجام می دهند و نوع بسته بندی پودرها را مشاهده می کنند و از نظر کیفیت آنها را مورد آزمایش قرار می دهند و آن موقع جزء مشتریان ثابت ما میشوند .و من بعد با واریز بیعانه و تلفنی خرید میکنند .

قیمت تاید تندیس چقدر است؟

اگر برای خرید تاید دستی و ماشینی تندیس بدنبال اطلاع از جزئیات قیمت خرید عمده محصولات تندیس بخصوص تاید تندیس هستید حتما با مشاوران شرکت ارتباط برقرار نموده تا در اسرع زمان با گرفتن قیمت بروز و دقیق سقارش خودتان را برای ثبت تنظیم نموده و به کارشناسان فروش اعلام نمائید.

فروش تاید تندیس در کجاست؟

ما میتوانیم برای خرید پودر تندیس یا تاید تندیس به مراجعه به فروشگاههای برزگ و یا نمایندگی های مجاز شرکت تندیس که در تمامی استان های کشور دارای نمایندگان غعال می باشند مراجعه نموده و تهیه نمائید.

تاید تندیس

کارخانه تندیس و تاید تندیس

یکی از پر سرچ ترین کلماتی که کاربران اینترنتی برای یافتن تاید شوینده در فضای مجازی بدنبال آن هستند کارخانه و تاید شوینده برند تندیس و پریل هست که بعنوان یک تاید خوب و خوش قیمت در ایران مطرح شده است.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید