مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید دستمال کاغذی با بهترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

دستمال کاغذی حوله ای چیستانواع مدل های دستمال کاغذی حوله ایکاربرد های دستمالهای کاغذی حوله ای و توالتبهترین قیمت دستمالهای کاغذیشرایط رایگان خرید انواع دستمال کاغذی + قیمت
دستمال کاغذی

همیشه بهترین قیمت برای خرید دستمال کاغذی ارزان ترین قیمت آن هست. تمام سعی مجموعه تولیدی در آن است که بتوانند بهترین محصول را با بهترین قیمت در معرض فروش بگذراند. برای خرید از مجموعه با همکاران در ارتباط باشید.

دستمال کاغذی حوله ای چیست

دستمال کاغذی نوعی ابزار پاک کننده هست که بصورت یکبار مصرف می باشد. این دستمال دارای جنس و کیفیتی نرم است که برای تمیز کردن صورت بیشتر استفاده می شود‌. این دستمال از قدیم الایام نیز جهت گرفتن آب بینی در زمان سرماخوردگی یا داشتن آبریزش بینی استفاده می‌شده.

دستمالهای کاغذی که بصورت خیلی بزرگ که سایز و اندازه بزرگتری نسبت به دستمالهای جعبه ای دارند نوع حوله ای می باشد. امروزه کاربرد این دستمال حوله ای با توجه به اهمیت یافتن بیشتر بهداشت در بین مردم به یه ضرورت تبدیل شده است. یعنی در صورت نبود آن در منزل نوعی کمبود در منازل توسط افراد آن احساس خواهد شد. چرا که قبلا برای خشک کردن دست و صورت از حوله های نخی بصورت اشتراکی استفاده می شد و میکروبها به یکدیگر انتقال می یافت. ولی امروز به توصیه پزشکان مدتی هست که کاربرد حوله کاغذی در بین مردم فراگیر شده است.

دستمال کاغذی

انواع مدل های دستمال کاغذی حوله ای

حوله های کاغذی که همان دستمال کاغذی حوله ای نامیده می شوند در مکان‌های مختلفی استفاده می شود.

  1.  منازل
  2.  ادارات
  3.  رستوران‌ها
  4.  هتل‌ها

اغلب این نوع دستمال‌ها به جهت کاربردی که دارند ضخیم تر از دستمالهای جعبه ای ساخته می شوند. می توان گفت که ویژگی مهم این دستمال ضخیم بودن و یا چند لایه بودن آن برای جذب بیشتر آب و رطوبت سطوح است.
فرایند ساخت و فرآوری این نوع دستمال طوری هست که جاذب رطوبت در حد بالا باشد و بیشتر برای تمیز کردن آشپزخانه و خشک کردن بدن در سرویس های بهداشتی استفاده دارد.

اولین دستمال کاغذی که به کشور ایران وارد شد مربوط به کارخانه آمریکایی کلینکس در سال ۱۹۲۴ میلادی بود. بخاطر همین هنوز هم برخی از مردم مخصوصا قدیمیها و افراد مسن این دستمال را به اسم کلینکس صدا می کنند.

کاربرد های دستمالهای کاغذی حوله ای و توالت

بیشترین و مهمترین کاربردی که از این کاغذ حوله ای انتظار می رود به خشک و تمیز کردن بدن برای دفع انواع آلودگی و میکروب‌ها از سطوح و بدن هست.

شاید در ظاهر کاربرد این کالا زیاد مهم به نظر نیاید ولی از دید پزشکان از الزامات زندگی امروزه بشر می باشد. چرا که در این سال‌ها هر سال میکروب و ویروس جدیدی پیدا می شود که به سرعت بین مردم سرایت پیدا مس کند. برای جلوگیری از سرایت این بیماری‌ها و ویروسها و همچنین کمتر شدن شدت بیماری کاربرد این دستمال‌ها ضروری به نظر می رسد.

دستمالهای کاغذی باید با تکه های چوب درختان به عنوان ماده اولیه درست شود که منجر به ساخت دستمال سفید و نرم و جاذب رطوبت خواهد شد. ولی جدیدا شرکت ها برای ارزانتر تمام شدن بهای کالا از مواد شیمیایی جایگزین چوب استفاده می کنند که این نوع دستمال رنگ کدرتری خواهد داشت و نرمی آن نیز کمتر و به زبری نزدیک تر است.

شرکت دستمال کاغذی پاکال با استفاده کامل از خمیر چوب و کاملا گیاهی دستمالهای با کیفیت و عالی تولید می کند.

دستمال کاغذی

بهترین قیمت دستمالهای کاغذی

آیا موافقید همیشه بهترین قیمت ارزانترین قیمت نیست؟

اگر کارخانه ای در تولید دستمالهای کاغذی از مواد شیمیایی به جای چوب استفاده کند اغلب قیمت نهایی برای کارخانه کمتر تمام خواهد شد. در کنار قیمت کمتر کیفیت و رنگ دستمال نیز بی کیفیت می شود.

آیا همه افراد حاضرند دستمال بی کیفیت را با قیمت ارزان بخرند؟

به نظر می آید بهترین قیمت همیشه ارزانترین آن نیست بلکه قیمت منصفانه و مناسبی خواهد بود که در کنار محصول با کیفیت احساس رضایت از مصرف دستمال کاغذی را به مصرف کننده القا می کند.

دستمال کاغذی

شرایط رایگان خرید انواع دستمال کاغذی + قیمت

خرید های عمده همواره با شرایط ویژه ای از طرف کارخانه مواجه خواهد بود. البته یکی از شرایط ویژه ای که به خریداران همیشگی محصولات پیشنهاد خواهد شد اعطای نمایندگی فروش به ایشان خواهد بود‌.
مجموعه تولیدی پاکال برای حمایت از خریداران و مشتریان با وفای محصولات بهداشتی و دستمال کاغذی طرح ها و شرایط رایگانی را قرار داده.
برای بهره مندی از شرایط رایگان بهتر است برای ارائه پیشنهادات خاص از طرف شرکت تولیدی دستمال کاغذی با ما تماس بگیرید. همچنین جهت بهره مند شدن از تخفیف خرید حجمی بصورت مستقیم از این کارخانه خریداری نموده و ۲۰ درصد از قیمت موجود در بازار تخفیف بگیرید.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید