مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و فروش پودر دستی تاید

آنچه در این مقاله می خوانید...

پودر دستی تایدپودر دستی تایدپودر دستی تاید ارزانپودر دستی تایدپودر دستی تاید با کیفیتپودر دستی تایدتولید پودردستی تایدپودر دستی تایدفروش تاید
کارخانه مواد شوینده
پودر دستی تاید از دیرباز تا کنون کیفیت خود را حفظ کرده است. شرکت تاید از شرکت های تولید مواد شوینده از گذشته تاکنون‌ محصولاتی با کیفیت و مرغوب تولید کرده است.شوینده از جمله محصولات با کیفیت و پرفروش این شرکت می باشد .خرید و فروش پودردستی تاید همانند سایر محصولات این شرکت از طریق فروش اینترنتی و حضوری به فروش گذاشته می شوند.

پودر دستی تاید

پودر دستی تاید

پودر دستی لباسشویی تاید از بهترین و مرغوب ترین پودرهای لباسشویی تولید داخل کشورمان محسوب می شود. این پودرهای با کیفیت قیمت ارزان و بهینه ای دارند. پودرهای دستی با ارائه کیفیت بالا و اثربخشی قوی و قیمت ارزان در بازار مواد شوینده از فروش خوبی برخوردار هستند .این پودرها همواره در راستای حفظ حقوق مصرف کننده تلاش کرده اند.

پودر دستی تاید

پودر دستی تاید ارزان

پودردستی تاید ارزان قیمت در سطح فروشگاهها و پخش کننده های مواد شوینده موجود می باشند. این پودرهای ارزان و مرغوب نسبت به سایر رقبا از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند. به همین دلیل این پودرها ی با کیفیت بازار فروش خوبی دارند. پودر دستی تندیس همانند دیگر محصولات تندیس از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و اثربخشی فوق العاده ای دارند.

پودر دستی تاید

پودر دستی تاید با کیفیت

پودردستی تاید با ترکیبات خاص خود ، شستشوی مناسب لباس را به همراه دارد.این پودر قدرت لکه بدی و شویندگی خوبی دارد و تمام آلودگی ها و لکه ها را از بین می برد.همچنین پودر دستی تاید با رایحه خوشی که دارد بودی بد لباس ها را از بین برده و آنها را خوشبو می کند. این پودرهای بسیار با کیفیت رنگ و بافت پارچه را تغییر نمی دهند و باعث حفظ سلامت لباسها می شوند.

پودر دستی تاید

تولید پودردستی تاید

شرکت تاید پودرهای لباسشویی که تولید میکند در دو دسته هستند دستی و ماشینی .این پودرهای پرمصرف در بسته بندی ها و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شوند. پودر های دستی تاید برای شستشوی لباس با دست و همچنین ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می شوند. پودر دستی تندیس همانند پودر ماشینی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پودر دستی تاید

فروش تاید

پودرهای لباسشویی که در شرکت تاید تولید می شوند از دو طریق حضوری و مستقیم و غیر حضوری یا اینترنتی به فروش گذاشته می شوند. این پودرهای با کیفیت بعد از خرید توسط عمده فروشان و پخش کننده های مواد شوینده، در سطح فر وشگاههای کوچکتر توزیع می شوند.

مصرف کنندگان شوینده با مراجعه به این مکان ها می توانند کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید