مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع پاک کننده و شوینده صحت

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت انواع شوینده صحتلیست قیمت محصولات پاک کننده صحت در نمایندگیشوینده صحتشامپو ۳۰۰گرمی صحتشوینده صحتکیفیت شوینده های صحت
شوینده صحت

در اینجا قصد داریم لیست قیمتی ارائه نمائیم که که انواع شوینده صحت در آن وجود داشته و آخرین بروز رسانی ها در اجرای قیمت انجام شده. برای اینکه از لیست قیمت بروز و معتبر شرکت صحت اطلاع پیدا کنید حتما با همکاران فروش در تماس باشید.

شوینده صحت

لیست قیمت انواع شوینده صحت

همیشه تصمیم گیری بهتر در مورد خرید عمده محصولات شوینده زمانی اتفاق می افتد خریدار بتواند لیست قیمتی از محصولات را که بروز شده و نهایی هست در اختیار داشته باشد. تا با بررسی تمامی قیمت‌ها با جزئیات دقیقتر بتواند ثبت سفارش عمده را به انجام برساند‌. هر چند درج لیست قیمت در این سایت با چالش هایی مواجه می باشد و این لیست قیمت همواره دررحال تغییر می باشد ولی ما این لیست را در چند نمونه محصول ارائه می کنیم. شما خریداران برای بررسی بهتر و دقیقتر محصولات می توانید در کنار بررسی لیست زیر نسبت به دریافت کامل لیست قیمت شوینده های صحت از همکاران بخش فروش اقدام نمائید.

محصول وزن قیمت
شامپو سدر ۳۰۰ گرم ۱۰۰۰۰ تومان
شامپو حنا ۳۰۰ گرم ۱۰۵۰۰ تومان
شامپو بچه عسل ۲۰۰ گرم ۲۰۰۰۰ تومان
مایع دستشویی خیار ۵۰۰ گرم ۳۰۰۰۰ تومان

شوینده صحت

لیست قیمت محصولات پاک کننده صحت در نمایندگی

اگر قصد خرید محصولات پاک کننده صحت را دارید می توانید با شناسایی نمایندگان فروش در سراسر استانها و با توجه به شهر و استان خود به مرکز نمایندگی فروش شرکت صحت در نزدیک ترین محل مراجعه نمائید.

به دلیل تنوع بسیار بالای محصولات صحت از درج قیمت در اینجا معذوریم و بهتر است با مشاوران تماس بگیرید.

در این صورت با توجه به اینکه مرکز فروش محصولات صحت به عنوان نماینده در نزدیکی خریداران خواهد بود می توان مزایایی را برایشان متصور بود که در زیر به آنها اشاره می شود:
  1.  هزینه کمتر برای مراجعه به مرکز نمایندگی
  2. صرف زمان کمتر برای دسترسی به نماینده محصولات
  3.  هزینه کمتر حمل بار از محل نمایندگی تا انبار خریدار
  4.  ارتباط رودررو و مستقیم با نماینده فروش و برقراری ارتباط بهتر و قوی تر که منجر به فروش خواهد شد
  5.  با توجه به همشهری بودن خریدار می تواند از لحاظ زبانی و فرهنگی با نماینده بهتر ارتباط برقرار کرده و راحت تر اقدام به خرید نماید.

 

ما در کنار شما خریداران محترم شوینده های صحت هستیم تا با معرفی نمایندگان محترم سراسر کشور بتوانیم سرآغاز ارتباط گیری بهتری را برای شما با مجموعه بزرگ صحت شروع کرده باشیم.

شوینده صحت

شامپو ۳۰۰گرمی صحت

شامپو های صحت که با عصاره گیاه سدر و گیاه مورد فرموله شده است ویژگی و خاصیت منحصر بفردی را در تقویت ریشه موها داشته و می توان امیدوار بود که بعد از مصرف مداوم این شوینده شاهد موهایی پر پشت و خوش حالت بود. عصاره گیاه سدر که در ترکیب شامپو وجود دارد با توجه به وجود تانن در عصاره آن موجب تقویت پوست سر شده و شوره ها را از بین می برد. همچنین وجود عصاره گیاه مورد موجب درخشندگی موها شده و از موهایی خوش رنگ لذت خواهیم برد.

انواع شامپو سدر:
  1.  شامپو ۲۵ گرم صحت
  2.  شامپو ۱۱۰ گرم صحت
  3.  شامپو ۲۰۰ گرم صحت
  4. شامپو ۳۰۰ گرم صحت
  5. شامپو ۱۰۰۰ گرم صحت

 

هر چند در اینجا در مورد انواع شامپو ها از وزن کوچک ۲۵ گرم که در نوع هتلی می باشد تا نوع ۱۰۰۰ گرمی که شامپو خانواده مطرح شده صحبت به میان آمده که هر کدام با توجه به نوع مصرف خریداران خاص خودش را دارد ولی می‌خواهیم در خصوص شامپو ۳۰۰ گرم و انواع آن سخن بگوئیم.

شامپو ۳۰۰ گرم در انواع عصاره های زیر تولید می شود که با مطالعه آن می توانید خرید بهتری را رقم بزنید:
  1. شامپو ۳۰۰ گرم سدر
  2.  شامپو ۳۰۰ گرم مورد
  3. شامپو ۳۰۰ گرم بابونه
  4. شامپو ۳۰۰ گرم سیر
  5.  شامپو ۳۰۰ گرم کتیری
  6. شامپو ۳۰۰ گرم نعنا

 

همانگونه که ملاحظه می کنید شامپو های ۳۰۰ گرم که با توجه به سایز و وزن در زمره پر مصرف ها قرار دارد ولی با توجه عصاره های بکار برده شده دارای خصوصیات و ویژگی های خوبی برای تقویت انواع موها می باشد. البته باید این نکته را نیز مد نظر قرار داد که هر کدام از انواع مذکور خاصیت درمانی خاصی را برای موها دارد که برای آشنایی بیشتر می توانید با ما درتماس باشید.

شوینده صحت

کیفیت شوینده های صحت

زمانی که صحبت از کیفیت شوینده های صحت می شود ما می توانیم با اعتماد به نفس بیشتری در این خصوص ایده پردازی کنیم. چرا که محصولات شوینده صحت در گذر زمان و با بهره گیری از تکنولوژی های جدید در امر تولید و نحوه فرموله کردن محصولات شوینده و استفاده از انواع عصاره های گیاهی در ساختار شوینده ها شاهد بهبود روز افزون کیفیت انواع شوینده های صحت بوده ایم. بکار گیری انواع گیاهان و نیز عصاره گیاهان مفید برای پوست و مو در خصوص تولید شامپو ها انواع شوینده های نسل نو شامپو در این شرکت با کیفیت برتر و مرغوب در حال تولید هست.

 

همچنین در مورد تولید انواع خمیر دندان‌هایی که با استانداردهای روز جهانی توسط مهندسان ایرانی فرمول بندی شده می توان این موضوع را شاهد بود که کیفیت برتر این کالاها و کالاهای شوینده دیگر شرکت صحت همواره در کنار توزیع در بازار داخل کشور می تواند راهی بازارهای صادراتی شده و افتخاری را برای کشور عزیزمان ایران کسب نماید‌. طی چند سال گذشته در قفسه فروشگاه های شهر های کشورهای اطراف ایران محصولات شوینده ایرانی بخصوص شوینده صحت در حال مشاهده هست که نشان از کیفیت و مرغوبیت آنها دارد.

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید